Τον τελευταίο καιρό διαβάζουμε τα σχόλια σας κι έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε και να αναρωτιόμαστε τον λόγο για τον οποίο αρχίσαμε να γράφουμε αυτό το blog αρχικά.
Μας κατηγορείται διαρκώς για διάφορα και έχει καταντήσει λίγο κουραστικό να πρέπει εμείς να δικαιολογούμαστε συνεχώς για τα κακώς κείμενα τα οποία παρουσιάζουμε.
Κάναμε μια βόλτα στα θέματα των προηγούμενων μηνών και θα θέλαμε να παρουσιάσουμε τα θέματα τα οποία θίξαμε γιατί είναι θέματα που μας ενοχλούν ακόμα και θα μας ενοχλούν και στο μέλλον.
1.Τα πολλά σκουπίδια έξω κυρίως από τα supermarket αλλά και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια. Είναι λογικό να υπάρχουν πολλά σκουπίδια σε αυτές τις περιοχές αλλά αυτό φαντάζομαι ότι το γνωρίζουμε όλοι και όχι μόνο εμείς που γράφουμε το blog. Γιατί λοιπόν δεν υπήρχε μια επιπλέον βόλτα της υπηρεσίας καθαρισμού σε εκείνα τα σημεία μόνο? Και γιατί εμείς που τα βλέπουμε τα σκουπίδια και μας ενοχλούν δεν καλούμε κάποιον να τα μαζέψει?
2. Οι καλοκαιρινοί επισκέπτες που κατασκηνώνουν στα πάρκα δίπλα από το αμφιθέατρο του Σταυρού αλλά και στα parking της Ασπροβάλτας, ζουν και κοιμούνται στα φορτηγάκια τους και γενικά αποτελούν πηγή μόλυνσης.
3. Τα πεζοδρόμια που είτε δεν υπάρχουν καθόλου ή έχουν καταληφθεί εξ ολοκλήρου από διάφορους πιο «έξυπνους» μαγαζάτορες.
4. Τα πασαλάκια στον υποτιθέμενο πεζόδρομο του Σταυρού πάνω στα οποία «παρκάρουν» τα βράδια διάφορα αυτοκίνητα. Μήπως είναι τυχερός ο δήμος που δεν έχει μηνυθεί από κανέναν ακόμα?
5. Ο αχόρταγος που περνάει τα μεσημέρια και κάνει την δουλεία του προκαλώντας σε όλους μας αηδία ενώ τρώμε το μεσημεριανό μας. Μαζί με εμάς και τους τουρίστες που έρχονται στην περιοχή και την ώρα που τρώνε τους έρχεται η ευωδία.
6. Κάναμε θέμα και τις συναυλίες στον Σταυρό οι οποίες μπορεί να ήταν με σημαντικούς συντελεστές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να προσελκύσουν νεολαία στην περιοχή. Γιατί εμείς στον Σταυρό δεν μπορούμε να προσκαλέσουμε κάποιον τραγουδιστή της νεολαίας?
7. Οι κάτοικοι της περιοχής που μαζί με την αστυνομία πνίγουν τις προσπάθειες κάποιων μαγαζιών για να προσελκύσουν κόσμο και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τον Σταυρό σε χωριό για εκδρομές Κ.Α.Π.Η. Βρεθήκαμε στα διάφορα parties όπου η αστυνομία βρισκόταν εκεί στις 2 ακριβώς λες και είχαν ραντεβού.
8. Παρουσιάσαμε όχι μόνο μία φορά τα προβλήματα των δασικών συνεταιρισμών και των δασεργατών.
9. Την μόλυνση του λιμανιού από την διαρροή πετρελαίου από τουρκικό πλοίο και την σιωπή παντών των υπευθύνων για αρκετές μέρες.
10. Ποιος ξεχνάει το διάσημο κοτέτσι του σιντριβανιού δίπλα στο αμφιθέατρο και την ταβέρνα «Λιμάνι»?
Ξεκινήσαμε να γράφουμε από μεράκι και από αγάπη στον τόπο και δεν καταλαβαίνουμε αυτήν την μανία σας να μας κατηγορείται ότι καταστρέφουμε τον τόπο και όλοι διεκδικείται τον τίτλο του πιο καλού κατοίκου της περιοχής.
Πολλοί απογοητεύτηκαν γιατί δεν παίξαμε το παιχνιδάκι τους να κάνουμε αντιπολίτευση στον δήμαρχο. Δεν είμαστε όμως αντίθετοι στον δήμαρχο αλλά στα στραβά του τόπου, στα στραβά της διοίκησής του, στα στραβά τα δικά μας. Δεν κάνουμε πολιτική αλλά κριτική και ζητάμε καλύτερη ζωή.
Ζητάτε διαρκώς να πούμε τα ονόματά μας. Τι θα αλλάξει αν τα πούμε? Θα μαζεύονται πιο γρήγορα τα σκουπίδια, θα μαζέψουν τα ψυγεία και τις τέντες από τα πεζοδρόμια οι μαγαζάτορες για να μπορούμε να περπατάμε πάνω σε αυτά και όχι δίπλα τους? Θα σταματήσουν διάφοροι βρωμιάρηδες να βάζουν «κοτέτσια» στο κέντρο του χωριού και η δημαρχία και οι δημοτικοί σύμβουλοι να μην το γνωρίζουν?
Αναρωτιόμαστε...
29 Νοεμβρίου 2009 στις 9:31 μ.μ.
poly kala ta les.
kai etsi na synexiseis.
exo na soy steilo kai mia istoria me foto poy deixnei pos enas aspromallis ydraylikos me ena tsiraki toy (den ksero name alla ton fonazoyne aloithoro)klevoyn ton dimo se antalaktika ydreysis kai isos me tin kalypsi toy dimarxoy mas.
tin istoria moy tin eipe enas poy eixe spiti stis milies kai tolmise na apaitisei na mpei nero gia na to poylisei ydrodotoymeno kai perimene 3 mines eos kai to poylise opos itan !!!
epeidi loipon perimene toso kai ta pire sto kranio otan toy legane oti eixane polli doyleia eno aytos kathe mera kapoy toys evriske na kolovarane ta pire sto kranio kai thelise na toys karofsei ston dimarxo me fotografies.
kathoson eixe xrono san syntaksioyxos toys parakoloythise kai fotografise pramata xeirotera apo ayta poy perimene.
diladi en ora ypiresias oi magkes poy den prolavainoyne tis doyleies toys pigainane se dikies toys ergolavies tis opoies pairnoyn mazi gia ta apogeymata (ayto den apagoreyetai stoys dimosioys ipaliloys ?) kai ksefortonan ekei ylika poy eixe to fortigaki toy dimoy profanos gia doyleies toy dimoy to opoio fortigaki to evlepe na kanei oli mera voltes sta kafeneia .
arage o dimarxos den ta kserei ola ayta an oxi ok an nai ti kanei ?
tha parakaleso na moy steilei foto kai na stis steilo
makari na mas enosoyne me ton frantzi na doyme kapoia taksi
simera poy grafo ayta o dimos einai kyrioi eklogiko kentro !!!
ta skoypidia ekso stoiva kai pantoy vromame
gi ayto soy leo synexise na grafeis kala kaneis ki ase na lene osoi toys ponaei emeis kseroyme tis alitheies kai ta psemata