Αν τσιρίζες για 8 χρόνια, 7 µήνες και 6 µέρες, θα δηµιουργούσες ηχητική ενέργεια που θα αρκούσε για να ζεστάνεις µία κούπα καφέ.

(Δεν νοµίζω ότι αξίζει τον κόπο)

Αν κλάνεις συνεχώς επί 6 χρόνια και 9 µήνες, παράγεις αρκετό αέριο για να φτιάξεις µία ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ!

(Τώρα κάτι κάνουµε)

Ο οργασµός ενός γουρουνιού κρατάει 30 λεπτά

(Στην επόµενη ζωή µου, θέλω να είµαι γουρούνι)

(Πώς όµως το κατάλαßαν αυτό, και γιατί το έψαξαν..)











Αν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, χρησιµοποιείς 150 θερµίδες την ώρα.

(Μην το δοκιµάσετε στο σπίτι.... Στην δουλειά ίσως)

Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα µοναδικά όντα στην γη που κάνουν σεξ όχι µόνο για την αναπαραγωγή, αλλά και για ευχαρίστηση.

(Γι' αυτό ο Φλίπερ το δελφίνι συνεχώς χαµογελούσε)

(Και τα γουρούνια έχουν 30 λεπτά οργασµό? Δεν µου φαίνεται δίκαιο αυτό.)

Ο ποιο δυνατός µυς στο σώµα µας, είναι η γλώσσα (........)

Ακόµα δεν το έχω χωνέψει για τα γουρούνια!

Οι δεξιόχειρες άνθρωποι ζουν κατά µέσο όρο 9 χρόνια περισσότερο από τους αριστερόχειρες.

(Αν χρησιµοποιείς και τα δύο χέρια χωρίζεις την διαφορά στα δύο?)

Το µυρµήγκι µπορεί να σηκώσει 50 φορές το ßάρος του, να τραßήξει 30 φορές το ßάρος του, και πέφτει πάντα στην δεξιά πλευρά όταν ζαλιστεί.

(Το µυρµήγκι από τι ζαλίζεται? Πίνει µπύρα BUD? // Πλήρωσαν οι φορολογούµενοι πολίτες για αυτήν την έρευνα? θα ήθελα κάποιος να µου δώσει µια υπεύθυνη απάντηση σε αυτό το θέµα)

Οι πολικές αρκούδες, είναι αριστερόχειρες!

(Καλά, και ποιος νοιάζεται γι αυτό? Και πως το ανακάλυψαν?)

Το γατόψαρο, έχει πάνω από 27,000 γευστικές απολήξεις.

(Τώρα τι είναι ΤΟΣΟ νόστιµο στον πάτο της λίµνης... ποιος ξέρει!)

Οι ψύλλοι µπορούν πηδήξουν 350 φορές το µήκος του σώµατός τους. Είναι σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου

(30 λεπτά.... Το φαντάζεστε? Και γιατί µόνο τα γουρούνια?)

Μια κατσαρίδα ζει για 9 µέρες χωρίς το κεφάλι της πριν πεθάνει από ασιτία.

(Τροµακτικό!)

Το αρσενικό «αλογάκι της Παναγιάς» δεν µπορεί να εκσπερµατώσει όσο το κεφάλι του είναι συνδεµένο ακόµα µε το σώµα του. Έτσι το θηλυκό, τον ßοηθάει την κατάλληλη στιγµή, αποκεφαλίζοντάς τον.

(«-Αγάπη µου, τελειώνω τώρα, ναι, ναι, ναι... Τι κάνεις αγάπη µου?...Μη το κεφάλι µου... πονάει..ΑΑΑΑΑΑΑΑ»)

Τουλάχιστον τα γουρούνια περνάνε καλύτερα

Μερικά λιοντάρια, ζευγαρώνουν 50 φορές την ηµέρα

(Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω να είµαι γουρούνι στην επόµενη ζωή µου.. προτιµώ την ποιότητα από την ποσότητα)

Οι πεταλούδες µυρίζουν µε τα πόδια τους.

(ουουου πολύ φετιχιστικό. Είναι σχεδόν το ίδιο ßλακεία όπως και µε το γατόψαρο.)

Το µάτι της στρουθοκαµήλου είναι µεγαλύτερο από τον εγκέφαλό της.

(Ξέρω κάποιους φίλους που έχουν το ίδιο πρόßληµα.)

Τα χρυσόψαρα δεν έχουν εγκέφαλο.

(Και τέτοιους φίλους έχω.)

και το τελευταίο που ακούσαμε σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο.... Οι μέλισσες μπορούν να μετρούν μέχρι το 4 ( Ουάου)

Μετά από όλες αυτές τις έρευνες, εγώ ένα πράγμα έχω να πω:

ΚΩΛΟΦΑΡΔΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ!!!


date Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

0 χωριατάκια to “Αληθινές Έρευνες...”

Leave a Reply:

AddThis

Bookmark and Share