επιστολή που έλαβε το taxalia.blogspot.com και μας άρεσε:


ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΩΡΕΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ, ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ...


ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΕΚΑΣΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΥΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.


ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ (ΟΧΙ ΜΕΣΟ ΣΕΡΡΩΝ) ΝΕΑΣ ΝΟΤΙΑΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ?


ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΚΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ ΑΒΔΟΥΛ ΜΕΤΖΗΤ ΤΟ 1904 ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΑΙΣΙΩΣ ΤΟ 2012, ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΔΑΦΗ.


ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΙΑ?


ΑΣ ΣΚΕΦΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΟΤΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΤΡΙΠΟΛΗ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Y.Γ. ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΧΑΡΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ





















http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_7600.html


date Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

1 χωριατάκια to “Θα συνδεθεί η Θεσσαλονίκη με την Καβάλα με τρένο;”

  1. Ανώνυμος
    24 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:10 μ.μ.

    oxi efharistoume den tha parume.
    emis ston Stavro ehoume to diko mas treno.
    ine kai original hehehehehehehehe.

Leave a Reply:

AddThis

Bookmark and Share