Εμπνευσμένοι από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, δανειζόμαστε την ανάρτηση του Jungle Report για την ανωνυμία των blogs και την ελεύθερη έκφραση των προσωπικών απόψεων του καθενός.

-------------------------------------------------------------------

Η παρακάτω ομιλία στη βουλή θα μπορούσε κάλλιστα να είχε λάβει χώρα σε κάποια συνεδρίαση αμέσως μετά το πραξικόπημα των συνταγματαρχών, το 1967, όταν έμπαιναν οι καινούριοι κανόνες στην ελληνική κοινωνία (βλ. στρατιωτικό νόμο, λογοκρισία του Τύπου, κλπ..).






Φυσικά δεν εξεπλάγημεν ακούγοντας αυτό το φασιστολογύδριο από τον Καρατζαφέρη, αφ' ης στιγμής γνωρίζουμε καλά πως μόνο αυτός θα μπορούσε να μολύνει με ολοκληρωτισμό τη Βουλή.

Απομαγνητοφωνώ ένα απόσπασμα (στο 0:55) που έχει την περισσότερη πλάκα:

"Αντί να φροντίσετε και να προστατέψετε τον πολιτικό κόσμο από μία πολύ δύσκολη πτυχή, τους ανώνυμους bloggers, που οποιοσδήποτε γράφει ότι θέλει για τον οποιονδήποτε. Και να πείτε, επιτρεπεται να γράφει ότι θέλουμε (sic), δημοκρατία είναι, αλλά επωνύμως."

Προφανώς ήθελε να πει "να γράφει ότι θέλει" αλλά, ως γνωστόν, γλώσσα λανθάνουσα αλήθειαν λέγει.

Τι να του πρωτοπεί κανείς για αυτές τις φασίζουσες μπούρδες που ξεστόμισε;

* Ότι η ανωνυμία είναι μια μεγάλη δημοκρατική κατάκτηση που αποσκοπεί στην προστασία των αδυνάτων; Που επιτρέπει στον πολίτη να εκφράζει ελεύθερα και κυρίως άφοβα τη γνώμη του, χωρίς να διακινδυνεύει τυχούσες επισκέψεις από παρακρατικούς μπράβους, επειδή τόλμησε να θίξει "απαγορευμένα" θέματα;

Για να το καταλάβει όμως αυτό θα πρέπει να έχει και τις στοιχειώδεις δημοκρατικές ευαισθησίες. Πράγμα απίθανο για κάποιον που έχει αποκαλέσει ούκ ολίγες φορές τη χούντα "επανάσταση", που λυσσομανούσε να φέρει τον βασιλιά στην Ελλάδα, που είχε ενστάσεις για τη νομιμοποίηση του ΚΚΕ στην αρχή της μεταπολίτευσης και που υπόσχονταν υπουργεία σε χρυσαυγίτες και χουντικούς.

* Ότι η μόνη προστασία που απέμεινε στον πολίτη είναι η ανωνυμία, μιας και δεν έχει την πολυτέλεια να προστατεύεται διαρκώς από ασφαλίτες, όπως συμβαίνει με πολιτικούς και μεγαλοδημοσιογράφους;
.....

http://jungle-report.blogspot.com/

date Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

25 χωριατάκια to “Καρατζαφέρης: Να αρθεί η ανωνυμία στα blogs”

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 1:08 π.μ.

    prosexe ti les gia ton proedro,exei mnhmh elefanta kai tha ta thimatai otan erthei h katallhlh stigmh! "anwnumos exthros tou gay-village news"

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 2:43 π.μ.

    exei dikio o farmakopios!!!
    ta blogs mporoun na svistoun kai as lene oti theloun ta village...εσρ ktl...gi auto iparxoun...
    as drastiriopiithoume oloi epitelous gia tin katantia autou tou "xwriou"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ena mail paraponwn ap olous mas ... arkei se autes tis ipiresies!!voithiste!!
    (perimenw tin anartisi tou sxoliou...kai oxi "3kosmikes" diakrisis)

  1. Village's News
    25 Μαΐου 2010 στις 2:49 π.μ.

    Δραστηριοποιηθείτε λοιπόν φασιστάκια του Στρυμονικού Κόλπου και στείλτε μαζικά emails για να κλείσετε το blog μας.

    Εμείς που είμαστε κατάντια για τα χωριά σας, σας δίνουμε βήμα ελεύθερα να πείτε την γνώμη σας εναντίον μας.
    Εσείς θέλετε να μας φιμώσετε. Αναρωτιόμαστε τι είναι τριτοκοσμική τακτική, η δική μας ελευθερία ή ο δικό σας φασισμός?

    Όταν στείλετε το email παραπόνων, στείλτε το και σε εμάς να το αναρτήσουμε. Να μην γελάει μόνο η Google από τα emails που θα πάρει, θέλουμε κι εμείς να το διαβάσουμε.

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 9:40 π.μ.

    fasistas k tritokosmikos eisai esu pou mesa apo ena blog to exeis dei o "ta panta krinw" kai thigeis anthrwpous kai katastaseis xwris na exeis idea gia to ti pragmatika ginete,kai diapompeueis dhmosia proswpikes zwes,proswpa kai kaneis kai diakriseis kata to gousto sou.....vgale thn skoufia sou na me vareseis gay-village....to paizeis fileleutheros enw eisai o orismos tou fasisth?eleos re 2010 exoume...eisai theoxazos telika,poso eisai ela 15,16,17?wx sugnwmh paidia,prosvallw ta 15xrona me auto pou eipa.....

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 10:42 π.μ.

    signomi alla vriskw aparadekto ena blog na pairnei tetoia thesi..
    to thewrw.. poli katantia... k dilwnei epipedo..
    parakalw.. mathene pws prepei na diefthinete blogs.
    ta blogs anaferoun gegonota k den vrizoun afto einai anikousto..
    ma eiste toso karakitsovlaxoi ???

  1. Village's News
    25 Μαΐου 2010 στις 11:29 π.μ.

    @Αγαπητέ ανώνυμε 9:40,
    Μας το έχετε πει πολλές φορές και σας έχουμε ρωτήσει άλλες τόσες. Ποιους ανθρώπους έχουμε θίξει? Ποιες καταστάσεις θίξαμε που δεν έπρεπε? Ποιανού την προσωπική ζωή διαπομπεύσαμε δημόσια? Τι διακρίσεις κάναμε? Αφού είσαι τόσο αγανακτισμένος και χρησιμοποιείς τόσο δύσκολες λέξεις για να μας την πεις, πες μας λοιπόν τι εννοείς. Δώσε μας παραδείγματα. Εσύ που είσαι μεγαλύτερος από 17 υπόδειξε μας τα όσα μας καταλογίζεις.

    @Αγαπητέ ανώνυμε 10:42,
    Θεωρείς πολύ κατάντια το να πάρουμε θέση κατά του φασισμού, της φίμωσης και της απαράδεκτης άρσης της ανωνυμίας? Τα blogs αγαπητέ έχουν διάφορες μορφές, στυλ γραφής και οι διαχειριστές τους αποφασίζουν το πώς θα είναι. Όχι οι αναγνώστες. Εμείς είμαστε καρακιτσόβλαχοι, εσύ που ενοχλήθηκες τι είσαι?

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 1:08 μ.μ.

    Δεν είναι διάκριση όταν κάποιοι μπορούν να αναφέρουν κάτω απο το πέπλο της ανωνυμίας καταστάσεις μη γενόμενες και να μην μπορεί να υπάρξει ουσιαστικός αντίλογος?Δεν είναι διαπόμπευση όταν εσείς συντηρούνται αναρτήσεις που αναφέρουν ονόματα απλώς επειδή κάποιος ανώνυμα το ανέφερε,χωρίς επιπλεον να μπορεί να αποδείξει κάτι ο καταγγέλων αλλά απλώς να αρκείται σε ανυπόστατες κατηγορίες εντυπωσιασμού?Δεν είναι κατάντια ένα σχόλιο αγανακτισμένου πολίτη που αναφέρεται επώνυμα να τροποποιείται απο ανωνύμους ούτως ώστε να κατηγορηθούν συγκεκριμένοι πολίτες και κάποιος άλλος να ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ?Γιατί κατηγορούνται μόνο οι 2 φαρμακοποιοί,ο ένας μένει στο απυρόβλητο και ο αλλος ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ?Εγω δεν διάβασα απο τον Johnny Krous να αναφέρει ονόματα?Δεν είδα να έχει πρόβλημα με ένα μόνο χωριό?Αντιθέτως διάβασα να κατηγορεί(και πολυ καλά έκανε)όλη την περιοχή και την γενική κατάσταση.Αφού είστε τόσο ΕΞΥΠΝΟΙ και δημοκρατικοί για ξαναδιαβάστε λίγο τα σχόλια και μάλλον θα καταλάβετε καλύτερα πως λειτουργεί αυτός ο κόσμος.Μάλλον θα ψιλιαστείτε ότι η ανωνυμία είναι ο καλύτερος τρόπος να καταστρέψεις τον αντίπαλο σου μέσα απο ένα blog.Θα καταλάβετε οτι ο φασισμός πολλές φορές κρύβετε τέλεια κάτω απο τη μάσκα της δημοκρατίας.Εάν δεν γνωρίζετε καταστάσεις και ονόματα μην πέρνετε μέρος και μην αποκαλείται φασίστες άτομα που ψάχνουν να βρουν το δίκιο τους επειδή καποιος τους κατηγόρισε.Υπάρχουν πολλοί στον Σταυρό που θέλουν να κάνουν κακό σε συνάθρωπό τους και δράπτωνται οποιασδήποτε αφορμής και το ξέρω αυτο γιατί εδώ μένω.Τέλος θα ήθελα να σας πω-αν και δεν ξέρω που διαμένετε-ότι σε ένα ΧΩΡΙΟ υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι,σίγουρα όμως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΟΙ.Οι ανώνυμοι σε ένα χωριό δεν ανήκουν στο κοινωνικό σύνολο του.Τα συμπεράσματα δικά σας

  1. Village's News
    25 Μαΐου 2010 στις 1:48 μ.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 1:08,

    Έχουμε κι εμείς προσωπικά μια δυσάρεστη εμπειρία όσον αφορά τις ώρες και μέρες λειτουργίας των φαρμακείων. Στηρίξαμε και αναρτήσαμε το κείμενο του Johnny Krous γιατί το ζήσαμε κι εμείς και το θεωρούμε απαράδεκτο.

    Μας θεωρείται λοιπόν ένοχους εμάς για τα σχόλια κάποιου ή κάποιων αναγνωστών? Θα μπορούσαμε να είμαστε εμείς υπεύθυνοι για όλα τα σχόλια που γράφονται?

    Θα πρέπει με την σειρά τους να μας μηνύσουν, οι ιδιοκτήτες του Reina γιατί κάποιος έγραψε καλά λόγια για το People? Μήπως αμέσως μετά να μας μηνύσουν οι ιδιοκτήτες του Roxy γιατί γράφτηκε κάτι άσχημο για αυτούς και κάτι καλό για το Άκτιο?
    Ειλικρινά μας έχει κουράσει πολύ το θέμα και δεν μας ενδιαφέρει να το συζητήσουμε περισσότερο. Θεωρούμε την αντίδραση για το θέμα υπερβολική και για εμάς έχει λήξει.

    Κι εμείς στον Σταυρό μένουμε και γνωρίζουμε πολύ καλά πώς λειτουργεί η κοινωνία εδώ. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι στο χωριό αλλά γνωρίζουμε ακόμα καλύτερα ότι οι ανώνυμοι αποτελούν και συντηρούν το κοινωνικό σύνολο του.

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 5:43 μ.μ.

    ΕΝΟΧΟΙ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΙ ΚΑΙ ΠΗΡΑΤΕ ΘΕΣΗ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ.ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΟΜΩΣ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΕΙΔΕΙΞΕΙ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕς ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΜΑΡΦΙΝ.ΕΤΣΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΗ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΙΜΙΑΣ.ΧΤΥΠΑΝΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ.ΑΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΡΝΕΣ ΘΕΣΗ.ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΔΩΣΕΣ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕΣ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ Johnny Krous ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΠΡΙΝ?ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΕΤΣΙ ΓΕΛΑΣΤΙΚΕΣ.ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΛΗΞΑΝ ΠΟΥ ΣΠΗΛΑΙΩΝΕΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΨΩΝΩΝΤΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙ ΜΑΤΑΙΩ.ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΝ ΑΓΑΠΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΦΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΧΟΝΙΑ.ΓΙ ΑΥΟΤ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ.ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ.
    Υ.Γ. ΑΠΑΝΤΑΩ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΚΛΗΜΑ ΣΑΣ.ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ ΟΣΟ ΛΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ

  1. Village's News
    25 Μαΐου 2010 στις 8:20 μ.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 5:43,

    Ενδιαφέρουσα σύγκριση αλλά δεν θεωρούμε ότι εμείς είμαστε σαν τους ανώνυμους της Marfin. Οι ανώνυμοι έχουν την συμπεριφορά των δραστών της Marfin αλλά και οι επώνυμοι περνούσαν και προσπερνούσαν φίλε μου.

    Νομίζω ότι αρκετές φορές μέχρι τώρα αναφέραμε ότι δεν θέλουμε να σχολιάσουμε το θέμα. Εσείς επιμένετε. Δεν θα το κάνουμε ούτε τώρα.
    Θεωρούμε ανώφελα και κουραστικά τα φιλοσοφικά σου λογύδρια περί προστασίας των συγχωριανών σου από την σπίλωση αλλά και την εξύψωση άλλων επί ματαίω. Πού ήσουν εσύ κύριε ανώνυμε (για να είσαι στο κλίμα μας) όταν ο κ. Αβραμίδης δεχόταν επίθεση από δεκάδες συγχωριανούς σου κι σπιλωνόταν η δική του υπόληψη? Πού ήσουν όταν το ίδιο γινόταν και για ένα σωρό άλλα άτομα που κατηγορούνταν ότι είμαστε εμείς και λοιδορούνταν? Όταν αναφερόταν τα ονόματά τους και το επάγγελμά τους και απειλούνταν η ασφάλειά τους?

    Για αυτό φιλαράκι άσε εσύ τα σάπια. Γιατί εσύ ήσουν που δεν πήρες θέση μέχρι τώρα αλλά παρουσιάζεσαι τώρα ξαφνικά σαν ανώνυμος δικηγόρος και υπερασπιστής των δικαιωμάτων και της υπόληψης συγκεκριμένων μόνο ατόμων και συγχωριανών μας.

    Φόρα λοιπόν κι εσύ την μάσκα που φοράμε κι εμείς και σε καλωσορίζουμε στην παρέα μας γιατί δεν είσαι καθόλου πιο αθώος ή πιο ένοχος. Μέλος της παρέας μας είσαι κι εσύ.

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 9:03 μ.μ.

    Village...giati ta minimata mas pernan apo ton elegxo sou prin dimosieuthoun???
    pou einai i dimokratikes sou arxes???

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 9:10 μ.μ.

    ti simasia exei epwnuma i anwnuma! oi kuvernhseis ola auta ta xronia epwnuma kai me th gravata mas "phdousane", mas "phdane" kai 8a sunexisoune na mas "phdane" ! ligotero enoxoi einai ekeinoi ? as mhn kruvomaste oloi pisw apo dh8en ka8wsprepismous!ante k apokalupsei kapoios to onoma tou, ti nomizeis oti 8a ginei ? TIPOTA!ama 8es na kaneis kati xrhsimo kateva se kamia sugkentrwsh k sunhsfere oso mporeis wste na mi perasoune kapoia sklhra kai adika metra enantion twn politwn kai ase tous xwrianous sou, sthn prwth eukairia k sena 8a "8avane"

  1. Ανώνυμος
    25 Μαΐου 2010 στις 9:38 μ.μ.

    Αθώως δεν είμαι συμφωνώ,αλλά άλλο να παρατηρείς και άλλο να κατηγορείς.Οσο αφορά τους υπόλοιπους συγχωριανούς μου που ανάφερες,σε πληροφορώ ότι δεν εχειούτε μήνα που μετέχω στο blog.Oπότε δεν φοράω καμια μάσκα γιατι είμαι νεούδι ακόμη εδώ και εννοείτε ούτε μέλος της παρέασ σας.Αλλα ακόμη δεν σχολιάσες τα όσα παρέθεσα και περνας μόνο στην επίθεση εναντίων μου.Τι θα γίνει θα απαντήσεις,γιατι με το λιγοστό μυαλό μου καταλαβαίνω πως όταν η πλάστιγκα έγειρε εκεί που σου άρεσε ξέχασες τα περι αμεροληψίας.Αν μπορείς απάντησε χωρίς να μου επιτίθεσαι.Γιατί νευριάζεις φίλε αμερόληπτε

  1. Ανώνυμος
    26 Μαΐου 2010 στις 2:37 π.μ.

    sunexeia anwnumou twn 9.10
    prwton: se kamia periptwsh de sou "epite8ika", suzhthsh kanoume
    deuteron: den eimai o village news sunepws de mporw na sou apanthsw sto giati afhse na dhmosieutoun onomata.h alh8eia einai oti k o idios exei mperdeftei.ta afhse me th logiki ths eleu8erias tou logou klp klp alla to asteio einai oti ta mhnumata dhmosieuontai meta apo egkrisi tou!! xaxaxa ti na pw. leei oti leitourgei k kala dhmokratika. mallon h pragmatiki ennoia tis leksis agnoeitai i toulaxiston xrhsimopoieitai kata ta gousta tou village. skepsou to ligo .... ena blog me apoluth -k kala- eleu8eria logou alla ta mhnumata pernoune apo proegkrisi, san anekdoto de moiazei ?? apanthse mou village, giati to kaneis auto?

  1. Village's News
    26 Μαΐου 2010 στις 8:54 π.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 9:03,

    Αν και έχουμε δώσει λόγο για αυτόν τον έλεγχο και μας ενοχλεί και εμάς θα επαναλάβουμε ότι έγινε επειδή παίρνουμε σχόλια τα οποία μας βρίζουν, μας απειλούν και συγχρόνως αναφέρουν και ονόματα ατόμων που σε τίποτα δεν φταίνε να κατηγορηθούν ότι είμαστε εμείς. Δυστυχώς εμείς έχουμε την τύχη να βλέπουμε πόσο χαμηλά μπορεί να πέσουν κάποιοι άνθρωποι, πόσο βρώμικοι μπορεί να είναι και πόσο άρρωστο να υποθέτεις ότι κάποιοι συγχωριανοί σου είναι οι διαχειριστές του Village’s News και να απειλείς επώνυμα και με πολλές λεπτομέρειες.


    Αγαπητέ ανώνυμε 9:38,

    Είναι χαζό να επαναλαμβάνουμε τα ίδια. Για εμάς είναι ένα θέμα που έληξε, έχουμε άποψη την οποία την κρατάμε για τους εαυτούς μας, αν θέλαμε να την γράψουμε θα την είχαμε γράψει. Δεν σου επιτιθέμαστε, δεν έχουμε λόγο άλλωστε. Για εμάς η πλάστιγγα φίλε μου δεν γέρνει προς καμία πλευρά. Αν είχαν σταλεί σχόλια που παρουσίαζαν και τις δύο πλευρές θα είχαν δημοσιευτεί και οι δύο πλευρές.


    Αγαπητέ ανώνυμε 2:37,

    Είσαι όλα τα λεφτά. Δεν το λέμε ειρωνικά πραγματικά γελάσαμε, με την καλή έννοια όμως.
    Φίλε μου, προχθές ήρθε ένα σχόλιο που ανέφερε το όνομα ενός ατόμου, το κατηγορούσε ότι είμαστε εμείς, έλεγε που δουλεύει και με ποιους κάνει παρέα, το πρόσβαλε πολύ άσχημα και το απειλούσε ότι θα του κάνει κακό. Πριν από ένα μήνα πήραμε ένα σχόλιο που έλεγε για μία κοπέλα η οποία διατηρεί εξωσυζυγική σχέση και έδινε λεπτομέρειες. Αν τα αφήναμε αυτά τα σχόλια να φανούν πόσο χρόνο δίνεις στην κοινωνία του Στρυμονικού Κόλπου πριν διαλυθεί?

  1. Ανώνυμος
    26 Μαΐου 2010 στις 9:52 π.μ.

    ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΜΟΝΟς ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΩΝΥΜΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 9 10,ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΟΤΙ ΘΑ ΘΑΨΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο VILLAGE ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΥΜΟΝΙΚΟΥ,ΔΥΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΝΩΝΥΜΑ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΕ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ.ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΑΜΦΙΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΩΝΥΜΑ,ΤΟΤΕ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗΣΟ?Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠPEΠΕΙ ΝA ΠΑΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?OI ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΕΠΙΜΕΝΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ VILLAGE,ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ JOHNNY KROYS,AΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΙ?ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ?ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΑΙ ΚΛΕΨΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ?ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ?TΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΤΟΣ ΩΣ ΕΠΡΕΠΕ.ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΟΥΔΕΤΕΡΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ,ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥ.

  1. Village's News
    26 Μαΐου 2010 στις 10:53 π.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 9:52,

    δεν πρόκειται να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να πείσουμε εσένα για το αν είμαστε αμερόληπτοι ή όχι.

    Αν θυμόμαστε καλά τι έλεγαν τα σχόλια, δεν κατηγορούσαν κανέναν για κλεψιά. Έλεγαν, με κάθε επιφύλαξη, ότι κάποιοι συγκεκριμένοι επαγγελματίες δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις επιχειρήσεις τους και τις λειτουργούν με κακό τρόπο. Διορθώστε μας αν κάνουμε λάθος.

    Αν και φαίνεται να μην το καταλαβαίνεις, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι εδώ και 2 μέρες σχολιάζεις στο blog μας, μας κατηγορείς και εμείς δημοσιεύουμε τα σχόλιά σου και σου απαντάμε σεβόμενοι του γεγονότος ότι μας διαβάζεις και σχολιάζεις.

    Σε ευχαριστούμε πολύ που μας διαβάζεις και σχολιάζεις, στηρίζοντας την άποψή σου. Ελπίζουμε να συνεχίσεις να μας διαβάζεις και θα χαρούμε να ανταλλάξουμε απόψεις, είτε όταν συμφωνείς είτε όταν διαφωνείς με κάτι που γράφουμε εμείς.

  1. Ανώνυμος
    26 Μαΐου 2010 στις 11:51 π.μ.

    διαβαζω το blog γιατι για καποιο λόγο με ενδιαφέρει.Θα σας διορθώσω 'ομως θυμίζοντάς σας ότι τα σχόλια δεν έλεγαν μόνο για κακή λειτουργία επιχειρήσεων αλλά για κάποιους συγκεκριμένους επαγγελματίες που εκτώς των άλλων τόσα χρόνια ''τρώνε,, τα λεφτά των συγχωριανών μας .Δεν το θυμάστε αυτό?Δεν είναι αυτό απαράδεκτο να λέγετε κατι τέτοιο?Πάνω σ'αυτό διαφωνώ κι εξοργίζομαι είναι η αλήθεια.Ξαναδιαβάστε τα σχόλια και θα δείτε ότι σ'αυτά τα σχόλια δεν είπατε τίποτα και τα αφήσατε.Αν ισχύει ότι δεν δημοσιεύσατε το αναφερόμενο γεγονός μοιχείας στην περιοχή μας,δεν είναι απορίας άξιο γιατί αφήσατε κατηγορίες για ''φάγωμα''.Δηλαδή πως τρώνε τα λεφτά του κόσμου οι επαγγελματίες?Εξαναγκάζετε ο κόσμος να πάει σε κάποιον επαγγελματία?Εάν γίνετε αυτό τότε μιλάμε για σκάνδαλο?Που βρίσκεται η αμεροληψία εδώ και εγώ δεν τη βλέπω.Δεν λέω ότι δεν θέλετε να είστε αμερόληπτοι,αλλά εάν κάνετε κάποιο λάθος να το δηλώνετε,γιατί σ'αυτο οδηγούμε απ'τα λεγόμενά σας

  1. Ανώνυμος
    26 Μαΐου 2010 στις 4:17 μ.μ.

    village grapstous olous ekei pou den pianei melani ...exeis na kaneis me antropous aftokatastrofikous simferontologous kai mathimenous tosa xronia stin sigouria.... molis emfanistike kapios pou mporese na kanei antropous esto kai anonima na katakrinei katastaseis magazia ktlp xestikan oli pano tous mipos xasoun tin koutala mazi me ta zoumia... giati opos ipe kai ena falakro kidoni enonomati Kwstas Raptopoulos ite stin a ite stin b oli pan gia tin marmita kai esi re xaivani stavrine pou exeis arxisei na ginesai blaxaki kai geladomousxaro kai na broman ta xnota sou anti tis kritikes na tis pareis kaloproereta kai na gineis kaliteros exeis balthi na kleisis to block gia na min anigoun ta matia tou kosmou....sinexise stavrine na ekgrineis kai na prosdokis tin logokrisia giati opos fenetai kathe stavrinos krivi ena fasista-akrodexio mesa tou with praise and glory Lizzard king...

  1. Ανώνυμος
    26 Μαΐου 2010 στις 5:13 μ.μ.

    ?

  1. Ανώνυμος
    26 Μαΐου 2010 στις 6:08 μ.μ.

    village news o alanthastos,o thn lew se olous,o exw panta dikio den pate na lete,o se olous apantaw genikes mlkies,o theos tou net!e re purwmeno sidero pou theleis sto metwpo kolozwo.......OLOI ma oloi sou thn lene,esu epimeneis oti exeis dikio,oti den ekanes tpt kako!!!!!!re eisai san ton pontio pou mphke sto lathos reuma me to autokinhto kai elege oloi treloi anapoda pane....pane pethane reeeeeeeeeeeee!den mporeis na uposthrikseis thn alithinh sou zwh kai ksespas edw etsi?se dernei o mpampas e"?kala se lew gw 15xrono....vlhma,aporw pws zeis akoma....

  1. Ανώνυμος
    27 Μαΐου 2010 στις 7:30 μ.μ.

    anwnume twn 11.51 mas ta xeis zalisei toses meres me to 8ema twn farmakeiwn! opws upe8eses oti to atomo pou uperaspistike ena sugkekrimeno farmakeio einai o idios o idioktitis -kati pou se voleuei dld- etsi k su deixneis oti eisai o idioktitis tou 8igentos farmakeiou! alliws gia poio logo na kolokopesai toso polu ! sto katw katw to 8ema auto aforouse thn an8rwpini zwh k kala ekane k to afhse k dhmosieutike. na kseroume ti ginetai gurw mas! ama aurio -me8aurio pe8anei kanas dikos sou apo kapoiou thn ameleia -genika milaw, oxi eidika- na se dw ti 8a kaneis meta! ama 8ewrei to en logw katastima oti htane adiko to sxolio tote na mas to apodeiksei.thn empistosunh k thn kalh gnwmh den thn apaiteis, thn kerdizeis!! kofto epitelous, to xeis travhksei oso de paei pia! zhthses na diagrafei, diagrafike ti 8es twra !! o ka8e enas 8a pisteuei oti 8elei poios sou dinei to dikaiwma na thlekateu8uneis to mualo twn allwn ? gnwmh sou kai gnwmh tous !! stamata pia na stelneis sunexeia mhnumata gia to idio 8ema. mas exeis kourasei! kalo sou apogeuma

  1. Ανώνυμος
    27 Μαΐου 2010 στις 8:14 μ.μ.

    anwnume twn 11.51 anti na katseis kai na asxolh8eis me to na efarmostei to metro peri efhmerias farmakeiwn kati pou einai upoxrewmenoi na kanoune ka8esai kai asxoleisai me sxolio pou esteile kapoios! wraios eisai mpravo !!! fainetai to poso douleia k epituxia exeis sto zwh sou gia na psirizesai oli mera m auto to 8ema!!

  1. Ανώνυμος
    28 Μαΐου 2010 στις 1:32 μ.μ.

    ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΕΓΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ Σ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ.ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΜΑΙ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΑΣ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ,ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. ΑΠ'ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ.ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ?ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΤΟΝ VILLAGE ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΚΑΤ'ΕΜΕ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ.ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΚΑΠΟΙΟΝ Ή ΑΝ ΕΘΙΞΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΓΡΑΑΦΩΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.Α!!!ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΨΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ VILLAGE ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΤΑΘΗΚΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ VILLAGE.

  1. Village's News
    28 Μαΐου 2010 στις 9:50 μ.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 8:59,

    δεν θα δημοσιεύσουμε το σχόλιό σας γιατί δεν αντέχουμε να μπούμε πάλι στην διαδικάσία των emails και των απειλών για μηνύσεις κτλ κτλ.

    Καταλαβαίνετε ελπίζουμε...δεν υπάρχει λόγος να χάσουμε χρόνο για κάτι που δεν βγάζει πουθενά. Όλοι νομίζω έχουμε βγάλει τα συμπεράσματά μας από την μέχρι τώρα συζήτηση... μην το τραβάμε άλλο.

Leave a Reply:

AddThis

Bookmark and Share