Το 1ο Rally Sprint Xαλκιδικής που διοργάνωσε η Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Χαλκιδικής ολοκληρώθηκε χθες το απόγεμα με την απονομή των κυπέλλων στο Porto Carras στην περιοχή του Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής. 17 από τα 21 που ξεκίνησαν τον αγώνα κατάφεραν να τερματίσουν και στα 3 περάσματα της, απλά, καταπληκτικής ε.δ. του Αγίου Παύλου. Μια ε.δ. πολύ απαιτητική τόσο για τα πληρώματα όσο και για τα αυτοκίνητα αλλά με άριστης ποιότητας οδόστωμα που δεν τα καταπόνησε ιδιαίτερα. Μεγάλοι νικητές του αγώνα, αναδείχτηκαν οι Βωβός-"EL EM" με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Oι πρωταθλητές Ελλάδος έδωσαν το παρών στον αγώνα, κυρίως για προσωπική ευχαρίστηση, και οδηγώντας ως συνήθως πολύ γρήγορα και εντυπωσιακά δεν είχαν πρόβλημα στο να πάρουν ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους στην περιοχή της Χαλκιδικής. Ενθουσιάστηκαν όπως μας δήλωσαν από τον αγώνα ενώ συνάμα με αυτή τους τη νίκη πέρασαν και στην 1η θέση της βαθμολογίας του Κυπέλλου Χώματος.

Στην 2η θέση της γενικής, 23'' περίπου πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Μίχος-Γρηγορίου, που σε αυτόν τον αγώνα βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της κατηγορίας Α με σκοπό την πραγματοποίηση αγωνιστικών χλμ στο χώμα με στόχο την καλύτερη τους προετοιμασία για τους χωμάτινους αγώνες του ΠΠΡ που ακολουθούν στη συνέχεια. Όχι μόνο το κατάφεραν, αλλά ήταν πολύ γρήγοροι και στα 3 περάσματα ενώ και αυτοί εντυπωσίασαν τους θεατές με τα περάσματα τους.

Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου των νικητών, ανέβηκαν οι Τσίλης-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. To πλήρωμα αντιμετώπισε κάποια μικροπροβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου τα οποία στην συνέχεια έλυσαν καταφέρνοντας να κερδίσουν και την 1η θέση μεταξύ των πληρωμάτων της ΛΕ.Μ.Α.Χ.

Ακόμα μια εξαιρετική εμφάνιση για τους "Pazonen"-Παπαρήγα που κυριολεκτικά απογείωσαν το Τoyota Yaris γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους που μέχρι και το τέλος του 2ου σκέλους τους έφερναν στην 3η θέση της γενικής. Τελικά τερμάτισαν 4οι γενικής, κερδίζοντας βέβαια την F2, την F3, και την Α/5.

5οι γενικής, 2οι F2, 2οι F3 και νικητές στην Α/6, αναδείχτηκαν οι Οικονόμου-Ανδριανόπουλος με το Citroen C2. Οδήγησαν πολύ γρήγορα και πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε μια από τις επιλεκτικές εμφανίσεις που θα κάνουν φέτος.

Αντίστοιχα καλή και η εμφάνιση των "ΑRMA"-"ARMAKI" με το Νissan Micra της αντιπροσωπείας της οικογένειας. Οδήγησαν ταχύτατα καταφέρνοντας πέραν της 2ης θέσης στην Α/5 να πάρουν και την 3η θέση στην F2 και στην F3.

7οι γενικής τερμάτισαν οι Κούγιας-Κούγια με το Peugeot 206 που παράλληλα βρέθηκαν και 2οι στην Α/6 αλλά και 4οι στην F2 και στην F3. Μια θέση πίσω τους ακολούθησαν οι Βλαχογιάννης-Μπίτσης με το ολοκαίνουριο Honda Civic Type-R που ετοίμασε ο οδηγός, κέρδισαν την Α/7 (5oι στην F2) κάνοντας παράλληλα πολύτιμα χλμ με το αυτοκίνητο εν όψει της συνέχειας.

Μια από τις επιδόσεις του αγώνα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτή των Σαρητζόγλου-Κυπαρισσά με το Peugeot 205. Kαι αυτό γιατί με ένα καθαρά ασφάλτινο αυτοκίνητο κατάφεραν να τερματίσουν πολύ ψηλά στην γενική, στην 9η θέση, ενώ ήταν και 5οι στην F3 αλλά και 6οι στην F2.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σταθόπουλος-Καλυβιώτης με ένα Honda Civic VTI. Παρά τα αρκετά προβλήματα που αντιμετώπισαν με την προετοιμασία του αυτοκινήτου κατά την διάρκεια της βδομάδας, έδωσαν το παρών στον αγώνα και τελικά έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση τερματίζοντας και στην 3η θέση της Α/6.

Οι Βελέζης-Μάυρος με το Ford Fiesta ST πραγματοποίησαν τον 1ο τους αγώνα στο χώμα με το αυτοκίνητο, τερματίζοντας 11οι γενικής και 2οι στην Α/7.

Στην 12η θέση της γενικής θα βρούμε τους Κωστή-Αγγλόπουλο που με ένα Opel Ascona κατάφεραν να κερδίσουν την Ε/11 ενώ εντυπωσίασαν και τους θεατές σε σημεία με τις γωνίες που κινήθηκαν.

Το πλήρωμα που τερμάτισε στην 13η θέση της γενικής αξίζει ιδιαίτερης αναφοράς και αυτό γιατί οι Stratieva-Milanova με το Citroen C2 αποτέλεσαν την 1η ξένη συμμετοχή σε αγώνα της λέσχης (στον 1ο μάλιστα) και όχι μόνο. Παρά την έλλειψη χωμάτινου εξοπλισμού για το C2 οι συμπαθείς Βουλγάρες αποφάσισαν να συμμετέχουν στον αγώνα καθώς ήθελαν να κάνουν έναν αγώνα στο χώμα εδώ και αρκετό καιρό όπως μας δήλωσαν. Και εκτός του ότι ήρθαν με ασφάλτινο set up συμμετείχαν στον αγώνα και με ασφάλτινα λάστιχα (χαραγμένα)! Ο λόγος για αυτό είναι ότι το ασφάλτινο κιτ του αυτοκινήτου περιλαμβάνει φρένα που απαιτούν ζάντες διάστασης 16''. Παρ' όλες τις αντιξοότητες τελικά ξεκίνησαν τον αγώνα και κατάφεραν να τερματίσουν και τα 3 περάσματα! Έμειναν πολύ ικανοποιημένες από την οργάνωση του αγώνα και δήλωσαν ότι του χρόνου θα δώσουν ξανά το παρών αυτή τη φορά με χωμάτινο αυτοκίνητο. Ένα μεγάλο μπράβο τους αξίζει για την θέληση και το πείσμα τους να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους ακόμα και με όχι πλήρης εξοπλισμό.

Το Βουλγάρικο πλήρωμα ακολούθησαν οι Αλεξανδρίδης-Τσακίρης με Toyota Celica, Mαλακτάρη-Κυρλαγκίτση με Fiat Seicento (3ες Α/5), Βούρδας-Χειράκης με Seat Ibiza (3oι Α/7) και Βάτσος-Θεοφανίδης με Peugeot 205 που με συγκινητική προσπάθεια κατάφεραν να φέρουν το αυτοκίνητο στον τερματισμό παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισαν εξ' αρχής με υπερθέρμανση του κινητήρα.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Μαυροδή-Κεχαγιά με Subaru Impreza T555 που εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο κιβώτιο, Γκάλφα-Μπατσάρα με Peugeot 106 από πρόβλημα στην ανάρτηση, Ιντζόγλου-Μηλιάδη με Peugeot 206 από πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή και Γιαμαλάκη-Σαμιό με Talbot Sunbeam Lotus από μηχανική βλάβη.

Ο αγώνας οργανωτικά κύλισε ομαλά, με τα περισσότερα πληρώματα να φεύγουν ευχαριστημένοι τόσο από την οργάνωση όσο και από την ποιότητα της ε.δ.. Ο αγώνας συγκέντρωσε αρκετούς θεατές που και αυτοί στην πλειοψειφία τους έμειναν ευχαριστημένοι από το θέαμα που παρακολούθησαν.

Η ΛΕ.Μ.Α.Χ θέλει να ευχαριστήσει την Νομαρχία Χαλκιδικής για την αμέριστη βοήθειά της, όλους τους χορηγούς, χορηγούς επικοινωνίας και υποστηρικτές του αγώνα για την άψογη συνεργασία μαζί τους αλλά και την λέσχη του ΑΟΘ για την πολύτιμη βοήθεια της στην οργάνωση του αγώνα με έμψυχο δυναμικό και υλικά.





Μέγας Χορηγός:

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χαλκιδικής

Χορηγοί:

«Ελληνικοί Λευκόλιθοι» - Mεταλλευτική επιχείρηση
«Σπιτική Νοστιμιά» - Εταιρία κατεψυγμένων σφολιατοειδών και κρουασάν
«Δήμος Σιθωνίας Χαλκιδικής»
«Nissan Κεχαγιάς» - Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων
«Eva2design» - Διαφημιστική εταιρία
«Prodromou Art»

Χορηγοί επικοινωνίας:

«R40 - Αγώνες Ράλλυ Βορείου Ελλάδος» (http://www.r40.gr)
«TV Xαλκιδική» (http://www.tvhalkidiki.gr)
«ΑΘΩΣ – 100,4fm» (http://www.tvhalkidiki.gr)
«Xωμάτινος – Rally addicted» (http://www.xwmatinos.gr)
«Ράδιο ΣΟΑΑΒΕ» (http://www.soaave.gr/radio)
«Auto Panorama» (http://www.autopanorama.gr).

Υποστηρικτές:

«Porto Carras Grand Resort» - Ξενοδοχειακό συγκρότημα
«Ιντερσαλόνικα» - Όμιλος Επιχειρήσεων
«Eλληνική Ομάδα Διάσωσης» - Παράρτημα Χαλκιδικής
«Road» - Χάρτες


Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Χαλκιδικής
e-mail: lemaxalkidikis@yahoo.gr
Tηλ.: 6938930948 , Fax: 2314004279

Ευχαριστούμε πολύ τον φίλο του blog για το mail και την ενημέρωση

date Τρίτη, 4 Μαΐου 2010

0 χωριατάκια to “1ο Rally Sprint Χαλκιδικής – Με άρωμα από παλιά…!”

Leave a Reply:

AddThis

Bookmark and Share